יהורם גאון

פרס הליבהר

פרס הליבהר - 2011
2011

שתף

פרס מרק והניה ליבהבר, הינו פרס המוענק לעידוד סובלנות דתית בישראל ומוענק על ידי מכון שכטר למדעי היהדות החל משנת 1997 עבור תרומה משמעותית להשגת סובלנות דתית ופתיחות תרבותית בישראל.

הפרס נוסד בעקבות רצח ראש ממשלת ישראל יצחק רבין בשנת 1995 ביוזמת הרב מרק ליבהבר, ממנהיגי הקהילה היהודית בצפון אמריקה ואשתו ד"ר הניה ליבהבר. הפרס כולל מענק כספי בשווי של 40,000$. חתן הפרס נבחר על ידי ועדה ציבורית, ועליו להדגים בפעולותיו והתבטאויותיו מחויבות לעקרונות הדמוקרטיה והסובלנות בשילוב עם ערכי היהדות.

בשנת 2011 התשע"א זכה יהורם גאון בפרס, על תרומתו לסובלנות דתית ופתיחות ותרומתו לתרבות בישראל.

נימוקו של פרופ' דוד גולינקין, נשיא מכון שכטר, למתון הפרס היו "הוחלט להעניק את הפרס לזמר יהורם גאון על מפעל חיים ועל כך שבמשך למעלה מ-50 שנה הוא מקרב לבבות בין יהודי ליהודי ובין היהדות לעם ישראל, שירי ירושלים ושירי לאדינו."

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages