יהורם גאון

דולגו פיאט

שתף

כבר כשנשאל האטלט הצנוע הזה שובה הלב ארטיום דולגו-פיאט, כמה כסף הוא הולך להרוויח אחר הזכיה המדהימה הוא ענה "לא מעניין אותי כמה כסף ארוויח, מעניין אותי רק כמה מדליות וכמה כבוד אביא למדינה", כבר מן התשובה הזו אפשר להבין וללמוד משהו על אופיו של הספורטאי המיוחד הזה שנשבינו כולנו לאהבה אותו ולהוקיר את הישגיו.
כשזכה הודיעו לנו המדווחים הישראלים "יש לנו מדליה" "אנחנו מביאים מדליה" "זכינו במדליה" "הצלחנו להביא מדליה"
ורק איש אחד צנוע עם חיוך שובה לב באמת הביא מדליה.
והוסבר לנו על ידי אנשי מקצוע מן הספורט במקרה שלא ידענו, שזה "לא בדיוק כמה טוב הוא היה אלא כמה פחות טובים היו מתחריו", תודה !
משם עברנו לעניין החתונה בהם הובאו בהבלטה דברי אמו של האטלט האולימפי שעוררו סערה: היא אמרה "הלב נשבר, העצבים בוערים"
הוא לא יכול להתחתן בארץ כי בת הזוג שלו אינה יהודייה, ויואל רזבוזוב:שר התיירות מטעם יש עתיד אמר : "לא הגיוני שהרבנות של אותה מדינה שארטיום דולגופיאט ייצג היום בכבוד לא מאפשרת לו זכויות אזרחיות בסיסיות כמו להתחתן בארץ". אורי קידר, מנכ"ל תנועת ישראל חופשיה, התבטא גם נגד ההחלטה הזו וכתב: ""הלב נשבר " ועוד להמון אנשים חשובים "הלב נשבר",והנושא בער בעצמותיהם , וכיבדו אותם בשל כך בכותרות בעיתון ובראיון בטלוויזיה.
ושוב אותו "ילד טוב אוקריינה" כדרכו בקודש ובצניעות האופיינית , לשאלת הכתבים , במקום לצאת בנאום חוצב להבות על ארץ כפוית טובה הוא אמר "עניין החתונה שלי זה ענייני הפרטי אלו דברים אישיים ואני אסתדר איתם לבד "
רק בזכות צניעותו ואופיו המקסים הייתי מביא לו את הרב הראשי שיחתן אותו, בקריאת הכתובה הייתי מביא לו את מקהלת הרבנות הצבאית שתשיר לכבודו שירי קודש,ואפילו שופר אחד או שניים להשלמת התמונה בעת שבירת הכוס. אני באמת לא יודע מה מוצאו , אבל באופיו הוא ממש אחד היהודים הכי טובים שאני מכיר.

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages