יהורם גאון

עוד אני פוסע – סיפור חיי

מאת: יהורם גאון ושי פלד שנת יציאה: 2017 הוצאה לאור: "ידיעות ספרים"

שתף

נושא:

הספר האוטוביאוגרפי על יהורם גאון.

תקציר:

ברגע שבו עלה לראשונה על הבמה בגיל שבע, בתפקיד הכוהן הגדול בהצגת בית הספר היסודי, חש יהורם גאון בהתרגשות החריפה ובעונג המתלווים לחיי הבמה והבין שמצא את ייעודו. מאז ועד היום, במשך חמישה עשורים, הוא לא מפסיק לשיר, לשחק להצחיק ולהקסים.

חייו ופועלו של גאון שזורים בקורות המדינה לבלי הפרד. הוא נולד לתוך ימי המנדט הבריטי, גדל עם הקמת המדינה וליווה באמנותו את כל המלחמות, הניצחונות והשגרה המבורכת.

באוטוביוגרפיה שכתב הוא מפליא לתאר בשפתו העשירה והכנה את תחנות חייו. החל מילדותו בירושלים, עבור בלהקת הנח"ל, שלישיית גשר הירקון, סרטי הקולנוע "קזבלן" ו"מבצע יהונתן" והסדרה "קרובים קרובים", וכלה בשלל מופעים שנהפכו לנכסי צאן ברזל של התרבות הישראלית.

גאון מספר שהיה בר-מזל, שכן מעולם לא נדרש לחפש אחר אורות הבמה. תמיד קראו לו, והוא בסך הכול נענה לבקשות ולרצונו של הקהל. לשמחתנו הוא השכיל להתמסר לגורל שהועיד לו כישרונו העצום ואנו זכינו באמן מחונן וברוך כישרונות.

בעוד אני פוסע – סיפור חיי נפרשים לעיני הקורא קורות חייו המרתקים של אמן בעל קריירה מפוארת וחד-פעמית בנוף הישראלי, אשר נחל גם הצלחה בינלאומית, הופיע בכל העולם והיה אף מועמד לאוסקר.

יהורם גאון הוא מהאמנים האהובים והאהודים ביותר בארץ. במשך עשרות שנים זכה לאהבת קהל חוצת מגזרים וגילים. על תרומתו לזמר העברי בארץ הוענק לו בשנת תשס"ד פרס ישראל.

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages