יהורם גאון

חיים שכאלה – יהורם גאון

במאי: עמוס אטינגר, תסריטאי: עמוס אטינגר, שנת שידור: 1972-200.

שתף

שחקנים ראשים:

  • יהורם גאון
  • עמוס אטינגר

תקציר:

חיים שכאלה היא סדרת תכניות אירוח בטלוויזיה הישראלית ששודרה קרוב ל-30 שנה ועסקה בחייהם של אישים שונים בתולדות המדינה ובתרבותה, מנחה כל התכנית היה עמוס אטינגר. במהלך התכנית התארחו אורחים מפורסמים להם הוקדש פרק לכבודם, בניהם היה גם יהורם גאון. יהורם גאון זכה להתארח בשני תכניות, תכנית אחת בשנת 1981, והשנייה בתכנית המחודשת "חיים שכאלה חוזרים".

ברוב התוכניות נהגו להפתיע את "כוכב" התוכנית והכניסו אותו לאולפן טלוויזיה חשוך, ואז היו נדלקים האורות ובמחיאות כפיים, והמנחה, אטינגר, היה מלווה את האישיות לאורך הקהל ומשם לבמה.

באולפן ישבו אנשים מתקופות שונות בחייו של כוכב התכנית שסיפרו עליו דברים שונים, רציניים ופיקנטיים. לכל תכנית הובא אדם מפתיע מעברו של כוכב התכנית. המשפט בתכנית שהפך למטבע לשון היה: "מה אומר לך הקול הבא?", שאלה שהיה נשאל והיה עליו לזהות לפי הקול את מי יזמין אטינגר להצטרף התכנית.

הצלחה:

הסדרה זכתה פעמים רבות לרייטינג גבוהה מהרגיל ונחשבת לאחת מתכניות האירוח הטובות שנעשו בטלוויזיה הישראלית.. בשנת 2007 חזרה התכנית ואירחה את שדרן הרדיו ומנחה השעשועון "מקבילית המוחות" יצחק שמעוני. תכנית נוספת לכבודו של יעקב טרנר צולמה בפברואר 2011, ועוד תכנית לכבוד מאמן הכדורגל שלמה שרף, שצולמה במאי 2012.

מספר פרקים: 100

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages