יהורם גאון

בשידור חי עם דן שילון – יהורם גאון

דן שילון מארח
1991-2000 2013-2014

שתף

שחקנים ראשיים:

  • דן שילון

תקציר:

בשידורי חי עם דן שילון או המעגל עם דן שילון, דן שילון מארח, היא תוכנית טלוויזיה ישראלית, בהנחייתו של דן שילון, ששודרה בערוץ 2 בשידורי רשת בין השנים 1991–2000 ולאחר מכן בין יולי 2013 לספטמבר 2014. את אות התוכנית הלחין אלדד שרים.

בשנת 2013 התוכנית חזרה בגרסה מחודשת, בשם "המעגל עם דן שילון", לציון 20 שנים לערוץ 2.

התוכנית עלתה לשידור בערוץ 2 הניסיוני במאי 1991, והוגשה כתוכנית אירוח. במהלך התוכנית אירח שילון אנשים רבים, פוליטיקאים, אומנים שהתבקשו לעשות דברים לא שיגרתיים, לדוגמא: אהוד ברק ניגן על פסנתר, שמעון פרס ובנימין נתניהו שרו, ובייגה שוחט השתתף במערכון עם צביקה הדר בו חבש לראשו תרבוש.

במהלך התוכנית התארח יהורם גאון מספר פעמים לצד אורחים נוספים, גאון מדי פעם הופיע בפני קהל התוכנית בשיריו.

במהלך חגיגות ה-47 למדינת ישראל הוזמן גאון להתארח בתוכנית לצידם של ח"כ לשעבר שמעון פרס ז"ל, ח"כ בנימין נתניהו, הזמרת עפרה חזה ורבים אחרים.

הצלחה:

התוכנית בראשיתה הצליחה מאוד התוכנית הייתה ידועה בזכות נתוני הרייטינג הגבוהים שלה. אך העונה האחרונה של התוכנית סבלה מביקורת שלילית ומשעורי מדרוג נמוכים.

מספר פרקים: 11 עונות

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages