יהורם גאון

גאון – דבר או שניים על ניהול וגם על החיים

גאון - דבר או שניים על ניהול וגם על החיים
מאת: בני גאון שנת יציאה: 2008 הוצאת ספרים: "משכל"

שתף

נושא:

ניהול, עסקים ושיווק

תקציר:

במשך שלושה עשורים ויותר הוביל בני גאון מהפכים כלכליים אשר שינו את פניו של המשק הישראלי.

גאון, שהתחיל את דרכו כטכנאי מזגנים והשלים הכנסה כחשמלאי בלהקת התרנגולים של אחיו יהורם גאון, מונה בשנות ה-80 למנכ"ל הקונצרן ההסתדרותי הגדול ביותר בישראל, "כור תעשיות". אז, נחשבה "כור" לתאגיד ענק וכל-יכול, שם נרדף לחוסנו של המשק הסוציאליסטי. אלא שיסודות החברה היו מלאי חורים ומטים לנפול. גאון נקרא להציל את "כור" ואת התעשייה הישראלית מקריסה – והצליח.

ב-98´ עזב גאון את "כור" כדי להעז שוב. בגיל 63, אחרי קריירה ארוכה כשכיר, הקים חברת השקעות פרטית הנושאת את שמו, "גאון אחזקות".

החברה, אשר הוקמה עם הון התחלתי של 20 מיליון דולר, הפכה בתוך עשור לאחת מחברות ההשקעות המצליחות בישראל עם היקף פעילות העולה על מיליארד דולר ואחיזה ביותר משלושים וחמש חברות.

המהדורה המיוחדת של גאון, מאגדת את שני ספריו הקודמים של גאון ששוכתבו, קוצרו ועודכנו.

זהו סיפור חיים מופלא של ילד ירושלמי מבית מסורתי דל במשאבים אך עשיר ברוח, שלא שכח מניין בא ומה ציווה עליו אביו. ספר חובה לכל ישראלי וישראלית הנחושים להעז ולהצליח, לעשות לביתם אך גם לתרום למדינתם, לכבוש פסגות מבלי לוותר על חיי משפחה, להותיר חותם על סביבתם המיידית והרחוקה כאחד – כפי שעשה גאון.

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages