יהורם גאון

שישי בגאון

במאי: חיים מנור תסריטאי: חיים מנור שנת שידור: 2003-2005

שתף

שחקנים ראשיים:

  • יהורם גאון

תקציר:

שישי בגאון הייתה תוכנית אירוח ישראלית בהנחיית הזמר והשחקן יהורם גאון אשר שודרה במשך 3 עונות בשנים 2003–2005 בערוץ הראשון. התוכנית שודרה בימי שישי בערב וזכתה לנתוני מדרוג גבוהים וכך החזירה את הערוץ הראשון לראש טבלת המדרוג השבועית.

פורמט התוכנית התבסס על אוצר הארכיון של הערוץ הראשון, כאשר לכל תוכנית הוקדשה שנה, וכך כל האורחים והאירועים של אותה תוכנית היו קשורים לאותה שנה. בעונה השלישית, השתנה במקצת הפורמט ובמקום שנה, כל תוכנית הוקדשה לעיר מסוימת ששם היא התארחה.

הצלחה:

הזכתה זכתה לממוצע דו ספרתי של רייטינג, המדרוג הממוצע של התוכנית, הסתכם במספר דו סיפרתי בסביבות ה-12%. סיבת המדרוג הגבוה של התוכנית היא העיקרון הנוסטלגי שעליו היא התבססה, אשר משך אליה צופים רבים שהביעו זיכרונות מהעבר שלהם.

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages