יהורם גאון

בית ספר למוסיקה

במאי: יואב צפיר, איתי בוטבגה, זאביק גורודוצקי, אמיר אוקרייניץ תסריטאי: אורי גרוס שנת שידור: 2011-2015

שתף

שחקנים ראשיים:

  • צביקה הדר
  • קרן פלס
  • יהורם גאון
  • משה פרץ
  • מתי כספי
  • שרית חדד
  • רוני דלומי
  • ערן מיטלמן

תקציר:

בית ספר למוסיקה היא תוכנית מציאות ישראלית. במרכז התוכנית תחרות שירה בין ילדים בגילאי 8–14 כשלזוכה בתוכנית ניתנת מלגה ללימודים גבוהים וחופשה משפחתית בחו"ל.

התוכנית מאתרת ומתעדת ילדים בעלי כישרון מוזיקלי שחולמים להיות זמרים ולכל ילד המתקבל אל בית-הספר מוצמד מורה המלווה אותו ומתכונן איתו לביצוע שירים בהופעה מול קהל. התלמידים מחולקים לשתי קבוצות והופעה מסוימת של כל התלמידים כוללת שני פרקים, חוץ מפרקי הדואטים (או השלישיות) כשבכל פרק כזה כל התלמידים השתתפו.

בתוכנית אין "הדחות". כל התלמידים יכולים להיבחר להתחרות על תואר מצטיין העונה. כמו כן, בכל פרק של הופעה מול קהל מוכרז המצטיין ומקומות שני ושלישי וציון לשבח לתלמיד שבמקום הרביעי (בעונה השלישית בפרק השני של בחירת המתחרים על תואר מצטיין העונה נבחרו ארבעה ומי שהגיע למקום החמישי זכה לציון לשבח).

השופטים של התוכנית המדרגים את התלמידים על סמך הביצועים, מורכבים גם מצוות המורים וגם מחברי הוועדה המקצועית היושבים בקהל. בכל פרקי ההופעה מול קהל התלמיד המצטיין זוכה לבצע את השיר בדואט עם המורה שלו ובסוף מסיבת הסיום מצטיין העונה שר בדואט עם המורה שלו.

הצלחה:

בעקבות הצלחת התוכנית, אלבום המכיל שירים של התלמידים יצא לחנויות, והכנסותיו הוקדשו למספר עמותות הפועלות למען ילדים נזקקים. עם ההצלחה הרבה שזכתה לה התוכנית בפי המבקרים נשמע ביקורת. טענותיהם של המבקרים הן שהתוכנית נוצרה כדי לתת קונטרה לפני שהמתחרה מבית היוצר של "רשת", התוכנית "The Voice ישראל", עולה לשידור. כמו כן נטען שהשימוש בילדים הוא רק על מנת למשוך את הצופים, מפאת העובדה שילדים הם כוכבים שקל "למכור" אותם בפריים טיים.

מספר פרקים: 43

כותרים נוספים

משולחנו של גאון

3 15יהורם גאון – Yehoram Gaonפורסם על ידי ‏‎Yehoram Gaon‎‏  · 25 במרץ ב-12:51  · מודה שבתור אחד ,שמעולם לא שמר את דעותיו לעצמו, כולל דעותיו הפוליטיות, אני מתחיל

משולחנו של גאון

 1-חשבון נפש  בשלושה פרקים

בתחילה חשבתי  להביא רק  קטעי ספרות  יפים,  לכבוד  יום  הכיפורים  הקרב ובא, דברים  שעניינם חשבון נפש, היָאִים  לעשרת ימי התשובה בהם אנו שרויים עכשיו,וכששמעתי את 

יהורם גאון

האתר הרשמי

Other languages